CONSUMIM O ENS CONSUMEIXEN.
El dimecres 5 de novembre vam fer un taller que
es diu: "consumim o ens consumeixen?"
Hi havia quatre botigues: Un supermercat on hi havia molts tipus de menjar, una tenda de joguines, un taller de reparació de electrònica i la última, una botiga de mòbils.
També hi havia un lloc de reclamació i queixes de la gent que anava a comprar, ja que en les botigues van apareixen conflictes.
Després de fer l'activitat vam fer una xerrada on vam parlar de les reclamacions fetes a l'oficina de reclamacions.
Vam arribar a les següents conclusions:
- fixar-nos bé en els productes, lletra petita, data de caducitat i preus.
- pagar el preu de l'etiqueta i no un altre que ens demanin.
- cal demanar sempre el ticket per poder fer reclamacions.
- en cas d'averia si el producte és nou, amb el ticket, ens han de donar un altre de nou o retornar els diners.
Aquest post l'han escrit: Aleix Fortes, David Escribano , Nora García, Valeria Chacón, Diana Nuñez i Adrián Franco
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada